maanantai 9. marraskuuta 2015

Sen sadannen kerran

Tämä on blogini sadas teksti. Sen kunniaksi ajattelin tehdä oman TOP5 -listan blogiini kirjoittamistani teksteistä, sitten palaan taas tavalliseen bloggaamiseen.

Tässä on nousevassa järjestyksessä omat henkilökohtaiset valintani viideksi parhaaksi tekstiksi:

5: Sadetta ja harmautta. Tästä tekstistä pidän, koska se kuvastaa hyvin sitä, miksi pidän sateesta. Sen tunnelma muuttuu mukavasti hieman ankeasta varovaisen lämpimäksi.

4: Uteliaat naiset ikkunassa. Mielestäni en täydellisesti onnistunut siirtämään muistoa kirjalliseen muotoon, mutta kelpo teksti se silti on. Hymyilyttää edelleen.

3: Aamun virkku, illan virkku. Tämä on ensimmäinen teksti, johon olin tyytyväinen saatuani sen kirjoitettua. Sen jälkeen olen kehittynyt edelleen kirjoittajana, mutta olen edelleen tyytyväinen tähän nimenomaiseen tuotokseen. Olen nimittäin ihan viime aikoinakin kirjoittanut paljon huonompiakin tekstejä.

2: Putoavien lehtien tanssi. En osaa selittää, miksi tämä teksti on tällä listalla. Se vain on hyvä teksti syksystä.

1: Loukattujen tunteiden hautomo. Kirjoittaessani kävin pienen henkisen kasvupyrähdyksen, joten jo sen vuoksi tämä on minulle merkittävä teksti. Se on mielestäni tekstinäkin harvinaisen onnistunut, joten minulle se on tämänhetkisten blogitekstieni ykkönen.

Oletko samaa vai eri mieltä listasta? Otan mielelläni asiallista kritiikkiä vastaan, joten kommentit ovat tervetulleita.

p.s. Osaako muuten joku sanoa, miksi osoitteesta https://play.google.com/store/apps/details?id=com.getvesna.android tulee vierailijoita tänne? Se tuntuu oudolta, koska en mitenkään liity Vesnaan tai mihinkään appsiin tai palveluun. Melkoinen mysteeri. Mutta toki kohtelias Hei! teillekin, vaikka epäilenkin, ettei blogini ole sitä mitä etsitte.